هتل ماریوت گرند یک هتل 5 ستاره است که در مرکز مسکو واقع شده و تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی Tverskaya فاصله دارد که امکان دسترسی آسان به کرملین و میدان سرخ را برای مهمانان فراهم می کند. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تزئین شده با چوب های روشن و کمی دکوراسیون هنری می باشد.

تمام اتاق های هتل ماریوت گرند، با تختخواب سایز کینگ و سایز کویین و همچنین تلویزیون کابلی همراه با کانالهای بین المللی مجهز شده اند.

هتل ماریوت گرند دارای مرکز تناسب اندام 24 ساعته و آبگرم همراه با سونا است. مهمانان می توانند از ماساژ لذت ببرند و پس از آن در استخر نیروی دوباره بگیرند. اینترنت وای فای رایگان در لابی و کافه بار هتل در دسترس است.

مهمانان می توانند از 2 رستوران Grand Alexander و Samobranka، غذاهای اروپایی را میل کنند. کافه بار لابی محلی ایده آل برای تست کردن نوشیدنی بعد از غذا است.

این هتل دارای 10 اتاق بزرگ کنفرانس است که محل مناسب برای میزبانی جلسات کاری، مراسم عروسی و سایر رویدادهای اجتماعی را فراهم می کند.

بر اساس نظر کاربران، اتاق ها بزرگ و تمیز می باشند و اندازه حمام هم مناسب است و موقعیت مکانی عالی و منظره ی خوبی هم دارد. صبحانه ی هتل بسیار متنوع و با کیفیت می باشد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مسکو، به آن امتیاز 9.2 را داده اند.

منبع: هتل ماریوت گرند


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر مسکو را دارند می توانند هتل ماریوت گرند را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مسکو را در سایت راسفر مشاهده نمایید.